Нашата история

Нашата история

Историята на успеха

Lidl стъпва на българския пазар през 2010 г., когато на 25 ноември едновременно отварят врати първите 14 магазина в 11 града в страната. Днес компанията присъства в 48 града с общо 99 магазина и 2 логистични бази. 

Лидл България разполага и с 2 логистични центъра – в с. Равно поле, София и с. Кабиле, Ямбол. Днес за компанията работят над 2700 служители (възможен ЛИНК към страницата Кариера), които ежедневно допринасят за нейния успех и я превръщат в това, което е – предпочитана верига и доказан партньор. 

През годините Lidl се утвърждава като верига, която предлага оптимално съотношение качество-цена, внимателно подбран асортимент и богато портфолио от продукти собствена марка, които са гаранция за високо качество. 

Ефективното ни и дългосрочно сътрудничество с българските производители допринася както за нашия успех, така и за развитието на българската икономика. Доказателство е първата продуктова линия от висококачествени продукти само от български производители „Родна стряха“, която пуснахме през 2017 г. и която бързо се превърна в една от най-предпочитаните от нашите клиенти. 

В световен план историята на успеха на Lidl започва през 1973 г. в град Некарзулм в немската федерална област Баден-Вюртемберг. 

През 30-те години на миналия век компанията поставя основата за своята международна експанзия. Със своя характерен и успешен бизнес модел веригата бързо постига растеж – само 15 години след откриването на първия си магазин, в Германия вече има повече от 450 магазина. В края на 1980-те години експанзията продължава и в други държави. През 2017 г. и 2018 г. компанията стъпва в САЩ и Сърбия. 

Днес Lidl присъства в 32 държави по цял свят и има 10 800 магазина в 29 страни.  

lrb.house

0

Логистични бази

lrb.user

0

Служители

lrb.store

0

Магазина

Нашата история

  • Лидл България вече присъства с 99 магазина в 48 града в страната.

  • Lidl стъпва в Сърбия. 
  • Лидл България публикува първия си Доклад за устойчиво развитие (за периода 2016-2017 г.) 

  • Лидл България отваря своя втори логистичен център в с. Кабиле, област Ямбол.

  • Lidl избира България за откриването на своя нов, високотехнологичен ИТ център - Lidl Digital, чиято основна дейност е разработването на специфични платформи, системи и решения за развитието на онлайн търговията.

  • Lidl открива своите първи магазини в САЩ.
  • Лидл България открива първия си магазин, построен изцяло по новата концепция на групата.

  • Лидл България празнува своята 5-годишнина със 79 магазина в 41 града и над 1 800 служители.

  • Lidl подготвя стъпването си на американския пазар.

  • Започва историята на успеха на Лидл България с отварянето на първите 14 магазина в 11 града в страната.

  • Lidl отваря врати в дигиталния свят със своя Onlineshop за територията на Германия.

  • Lidl е първият дискаунтър, който дългосрочно включва в асортимента си собствена марка за справедлива търговия, наречена „Fairglobe“.

  • През 90-те Lidl отваря магазини в цяла Европа и радва все повече хора благодарение на своите 80 000 служители.

  • След като завършва своята национална експанзия, Lidl отваря първите си магазини извън Германия. Страната избраник е Франция.

  • 15 години след откриването на първия магазин в историята на успеха вече активно участват 5 700 служители.

  • Отваря врати първият магазин с марка Lidl в немския град Лудвигсхафен – с трима служители и 500 продукта в асортимента.