лого

Климатично неутрални продукти

Нашата отговорност

В Лидл България  работим всеки ден, за да отговорим на очакването за качество на продуктите в нашия асортимент. Ето защо сме отговорни за всяка една от съставките - от изходната суровина до крайния продукт, който предлагаме в завършен вид на нашите рафтове.

Новите ни климатично неутрални продукти също отговарят на стандартите ни за високо качество и оптимална цена, но в допълнение предоставят възможност на клиентите за по-устойчив избор при пазаруване.

Освен допринасящи за опазване на околната среда, климатично неутралните продукти Vemondo са и качествена хранителна алтернатива за веганите и вегетарианците и са подходяща разтоварваща храна за любителите на месо.

Lidl активно насърчава грижата за климата на планетата

Приемаме много сериозно и отговорно борбата с климатичните промени. Те застрашават човечеството и природата. Затова за нас е важно да допринесем за намаляването на въглеродните емисии.

С официалното присъединяване на Schwarz Gruppe, част от която е Lidl, към инициативата Science Based Targets, Лидл България се ангажира с конкретни, научно базирани климатични цели и стратегически подход в опазването на климата.

В този контекст планираме и следваме редица конкретни мерки за борба с глобалното затопляне и опазването на околната среда като повишена енергийна ефективност, отговорност към използваните ресурси, ефективно рециклиране и други.

Важен компонент в цялостната стратегия на Lidl за опазване на климата са и устойчивите продукти в асортимента на магазините ни. Лидл България е първата голяма верига магазини в страната, която представя на пазара хранителни климатично неутрални продукти под собствената си марка Vemondo.

лого

Климатично неутрални продукти в асортимента на Lidl

Предоставяме на клиентите си възможност активно да участват в борбата с климатичните промени, като правят осъзнат и устойчив избор, докато пазаруват. Климатично неутралните продукти в портфолиото ни са създадени така, че да покриват най-високи международни стандарти. В стратегията си за компенсиране на парниковите газове работим с опитни международни партньори. Това ни позволява да компенсираме въглеродните емисии, резултат на производството, транспорта и пласмента на климатично неутралните продукти.

В същото време в гамата ни от климатично неутрални продукти включваме само стоки, които поради спецификата си причиняват по-малко емисии на парникови газове в сравнение с тяхната алтернатива - например напиткa на основата на овес, вместо прясно мляко. По този начин можем да предложим на нашите клиенти по-благоприятни за климата алтернативи в избора им на продукти.

С представянето на новите климатично неутрални продукти в България  Lidl  допринася и за постигане на целта на Парижкото споразумение за климата за ограничаване на глобалното затопляне до 1,5°C.

Предстои компанията да анализира допълнителните възможности в дългосрочен план за избягване, намаляване и компенсиране на въглеродните емисии във веригата на доставки, така че в бъдеще да предложи повече  климатично неутрални продукти.

лого
лого
лого