Два емблематични проекта на Лидл България бяха отличени на годишните награди на b2b Media Awards
14.02.2025 | София
Лидл България получи признание за работодателските си политики на годишните награди на b2b Media Awards. Компанията беше отличена с първо място в категория „Култура и ценности“ за мащабното въвеждане на новите ценности, в което участваха и преживяха всички над 4000 служители на фирмата. Второто място в „Образователна иновация“ спечели проекта „Уменията на 21 век“ - серия от вътрешни обучения и успешен образователен видеокаст „Уменията на 21-ви век“, чието съдържание е напълно безплатно в youtube канала на ритейлъра. Първото място в тази категория е за проекта на Schwarz IT Bulgaria Gen I, в който екипът на Лидл България активно участва.
„Щастливи сме, че точно усилията ни за развитие и свързване през ценности, образование и култура, бяха видяни и оценени. Това показва, че нашите усилия да променяме средата за добро дават резултат и ни мотивира да продължаваме да се развиваме“, сподели Рая Цветкова, ръководител отдел „Работодателска марка“ в Лидл България.
През 2024 г. компанията постави силен фокус върху обучението и развитието – не само на служителите, но и на обществото като цяло. Първо стартира „Уменията на 21-век”, серия от вътрешни обучения, целящ да надгради лични и професионални компетенции на служителите си. В рамките на инициативата са проведени 93 обучения по 11 ключови теми като медийна грамотност, асертивна комуникация, поставяне на лични цели, баланс между работа и личен живот, нагласа за развитие и растеж, лична мотивация и др. Участията от страна на служителите надхвърлят 1000, а 93% от тях споделят висока удовлетвореност от качеството.
След успеха на вътрешната програма, компанията реши да отвори и сподели обученията за развитие към широката аудитория и създаде образователния видеокаст с над 475 000 гледания в YouTube.
Тази програма е само част от работодателските практики, насочени и към благополучието и грижата за служителите, и към обществото. Неслучайно по критерия wellbeing (благополучие) Лидл България постигна резултат 91.19%, или с 18.74% над средното в оценката на Top Employers Institute и за шеста поредна година спечели отличието ТОП работодател.