Как да майсториш като Арнолд Шварценегер? Новата PARKSIDE кампания разкрива тайната
Ралф Мьолер застава за първи път рамо до рамo с Арнолд Шварценегер, за да се впуснат в предизвикателства ала „направи си сам“
28.08.2025 | София
Легендата в киното и бодибилдинга Ралф Мьолер застава рамо до рамо със знаменития си колега Арнолд Шварценегер в продължението на емблематичната кампания на марката за инструменти и аксесоари PARKSIDE. Двамата застават за първи път заедно пред камера за новия телевизионен клип на бранда.
В последното видео на PARKSIDE двамата чрез хумористичен скеч показват, че всеки може да бъде домашен майстор или градинар. И Шварценегер, и Мьолер впечатляват със знания ала „направи си сам“. Интересен факт е, че споделят и дългогодишно приятелство с общи ценности, които перфектно съвпадат с духа на марката.
Основното послание на кампанията „Можеш го“ позволява на всеки да превърне дома си в своя собствена работилница с помощта на PARKSIDE, независимо от предишния си опит или размер на бюджета. Марката цели да насърчи хората да се захванат с проектите си у дома и предоставя правилните инструменти и подкрепа.
„От Терминатор до мотиватор: партньорството с PARKSIDE е създадено за мен. Няма задача, която да е твърде сложна, няма предизвикателство, което да е твърде голямо - просто трябва да го искаш и да вярваш в себе си", казва Арнолд Шварценегер.
„Да майсториш нещо сам наистина е страхотно. Чувството е несравнимо, когато създадеш нещо със собствените си ръце и видиш крайния резултат. Затова и не ми се наложи да мисля дълго дали да подкрепя кампанията на PARKSIDE, особено след като винаги съм бил ентусиазиран по теми, свързани с ръчната изработка“, признава от своя страна Ралф Мьолер.
PARKSIDE e най-продаваната марка в Европа за инструменти в сегмента „Направи си сам“.* Тя се отличава с инструменти с висока производителност и е символ на смелостта да поемеш нещата в свои ръце. Нашата нова кампания с Арнолд Шварценегер и Ралф Мьолер показва точно това: колко много е възможно, когато вярваш в себе си”, казва от страна на Lidl Мартин Алес, бранд старши вицепрезидент в Lidl International.
Продуктите на марката са налични в Lidl, като клиентите ще открият електрически храсторез и електрически трион за най-смелите си идеи, акумулаторни батерии и различни видове ножици. Сред предложенията се открояват още градински инструменти, чували и дори работни дрехи - отново в оптимално съотношение цена-качество. А с работна маса, ремонтни принадлежности и много други можем да превърнем и най-скучния неделен следобед в своеобразен уъркшоп.
Още продукти от марката ще откриете тук.