8 седмици разнообразни и стилни модни предложения в Lidl
Немски институт с над 70-годишна история контролира качеството на текстила в Lidl
06.03.2019 | София
06 март 2019 г., гр. София. От тази седмица в продължение на два месеца Lidl ще предложи на своите потребители специални оферти на собствени марки за качествен текстил. Ежеседмичните предложения ще акцентират върху разнообразни продукти, с които да отговорят на предпочитанията на потребителите – дамски и мъжки деним, дрехи за бебета и бременни, plus size мода, стилна дамска колекция в черно и бяло, тениски за цялото семейство, и др.
Паралелно с продуктовите оферти в магазините, популярни и обичани лица ще дават съвети в социалните мрежи как най-добре да ги съчетаваме и ще предоставят възможност на последователите си да участват в различни игри с награди.
Качеството на всички текстилни продукти от собствените марки на Lidl е гарантирано от немския изследователски институт Hohenstein – международно признат институт с над 70-годишна история. Контролът се осъществява чрез множество лабораторни тестове, измервания и проверки. Така например точността на размерите се определя от 3D модели, разработени чрез измерване на над 13 000 човека. Това гарантира на потребителите, че веднъж открили своя размер, могат да бъдат сигурни, че тази мярка ще важи за всеки артикул.
Институтът Hohenstein провежда тестове на готови продукти, извършва развойна дейност, а също така съблюдава и самия процес на производство. За да се гарантира удовлетвореността на клиента от крайния продукт, в института се тестват различни показатели и характеристики на текстилните продукти като здравина на материята, безопасност, функционалност, точност на размерите, а някои от продуктите се изпитват и за топлоизолация и дишане, както и за водоустойчивост. Сертификатът за качество от института Hohenstein, заедно с високите критерии и изисквания на Lidl, осигуряват двойна гаранция за качеството на текстила, който веригата предлага.
Собствените марки текстил на Lidl са с оптимално съотношение качество-цена и предлагат широко разнообразие: Lupilu – дрехи за бебета и малки деца, Peperts – дрехи за деца и младежи, Esmara – дамска мода, Esmara Lingerie – дамско бельо, Livergy – мъжка мода, Crivit – спортни облекла и Meradlso – спално бельо и завивки.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 94 магазина в 46 града и близо 2700 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.