Ваня Джаферович дава старт на седмицата на мъжкия деним в Lidl
От 28 март почитателите на денима ще могат да избират между разнообразни мъжки модели качествен текстил на оптимални цени
28.03.2019 | София
28 март 2019 г., гр. София. От днес мъжкият деним превзема Lidl. Почитателите на качествен текстил на оптимални цени ще могат да избират между дънки, дънкови якета, тениски, блузи, дънкови ризи с високо съдържание на памук и кожени колани със собствена марка Livergy.
Ваня Джаферович първи изпробва мъжкия деним в Lidl и комбинира дънково яке с качулка с бяла тениска и дънки в тъмен нюанс.
„Харесват ми моделите в Lidl, защото са изчистени, лесни за комбиниране и комфортни за носене. Аз съм голям фен на дънковите дрехи и почти всеки ден съм облечен в нещо от деним. Така се чувствам най-удобно и същевременно в крака с трендовете, защото, както всички знаем, денимът е винаги актуален“, споделя бившият футболист, който е известен с безупречния си стайлинг.
Lidl предлага качествен текстил за цялото семейство и дома. Качеството на текстилните продукти от собствените марки на Lidl е гарантирано от немския изследователски институт Hohenstein – международно признат институт с над 70-годишна история. Всеки текстилен продукт преминава през множество тестове за издръжливост, удобство, точност на размерите, здравина, неналичие на вредни вещества в тъканите и много други, за да достигне до крайния потребител само най-доброто.
Специалните предложения мъжки деним могат да бъдат намерени в Lidl от днес (28 март) до изчерпване на количествата.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 94 магазина в 46 града и близо 2700 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.