Уважаеми клиенти, във връзка с публикувани твърдения от анонимни потребители на социалните мрежи, Лидл България потвърждава, че в рамките на последните 6 месеца в магазините ни в гр. Шумен не са регистрирани необичайни сигнали за неправомерни картови плащания или други злоупотреби, подобни на описаните в публикациите. Служителите в магазините ни не разполагат с достъп до лични данни на клиентите на мобилното приложение Lidl Plus и не биха могли да получат такива без знанието на засегнатия клиент. Извършването на картово разплащане не води до разкриване пред Lidl и негови служители на данни, правещи възможни злоупотреби. Както системите за картови разплащания, така и Lidl Plus функционират в съответствие със строги нормативни изисквания, които дават на потребителите високо ниво на защита. Lidl си запазва правото да насочи към съответните власти и да подведе под отговорност всяко разпространяване на неверни твърдения, целящо уронване на доверието в тези системи.