Lidl продължава партньорствата си с UEFA Europa League и UEFA Conference League след изключителния интерес от страна на феновете

02.09.2025 | София

logo

След една незабравима година за европейския футбол, Lidl очаква с нетърпение да продължи партньорството си като Официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League и през сезон 2025/26.

През изминалия сезон партньорството на Lidl с UEFA Europa League и UEFA Conference League обедини 36 държави и 72 клуба в 342 мача, което направи Lidl най-видимия спонсор на първенствата според данните на Nielson Sports* и даде възможност на феновете да бъдат още по-близо до играта, която обичат.

Инициативите на Lidl за общността по време на турнирите достигнаха до хиляди футболисти, фенове и семейства. През сезон 2024/25 Lidl:

•          предостави над 18 000 порции пресни плодове на футболните фенове на стадионите за тонус и енергия;

•          демонстрира подкрепата си към клиентите и семействата на Lidl в цяла Европа, като раздаде 4685 билета, което направи европейския футбол от най-високо ниво достъпен за повече семейства и общности;

•          7524 млади футболни фенове станаха част от Lidl Kids Team, излизайки на терена заедно с героите си и преживявайки магията на мача отблизо.

И занапред Lidl ще продължава да предлага тези невероятни възможности за феновете през предстоящия сезон 2025/26 – с раздаване на билети, преживявания с Lidl Kids Team и постоянен достъп до свежа и здравословна храна. Това партньорство е израз на стремежа на Lidl да насърчава активния начин на живот, да подкрепя местните общности и да прави футбола по-достъпен и приобщаващ за всички.

Чрез насърчаване на осъзнатото хранене и активния начин на живот, партньорствата на Lidl с UEFA Europa League и UEFA Conference League имат за цел не само подкрепа на футбола на световно ниво, но и създаване на значими и вдъхновяващи преживявания за хората, феновете и семействата в цяла Европа.

„Изминалият сезон беше наистина специален. Събрахме фенове от страните, в които Lidl работи, от цяла Европа и спомогнахме да направим футбола достъпен за хиляди семейства. Радваме се, че продължаваме партньорствата си и вдъхновяваме здравословния начин на живот, социалния дух и незабравимите преживявания за всички, както на терена, така и извън него“, сподели Робин Рушке, ръководител маркетинг в Lidl International.

*Nielsen Sports. Вътрешен доклад, юни 2025 г. Непубликуван документ. Достъпен от Lidl. База: 12 000 представителни граждани на възраст между 16 и 69 години.

За контакт


Сподели

Покажи още