Лидл България с ново предизвикателство в социалните медии

19.08.2019 12:00:00 | София
plastic

19 август 2019 г., гр. София. От днес с #LidlGreenChallange компанията отправя предизвикателство към известни инфлуенсъри, които да споделят как намаляват количеството използвана пластмасата в своето ежедневие. По този нестандартен начин Лидл България отново привлича вниманието на потребителите към темата за редуциране на пластмасата.

Като част от дългосрочните усилия в тази област, в началото на 2018 годината компанията постави силен фокус върху грижата за природата и обяви цел за 20% намаляване на използваната пластмаса при опаковките на продукти собствена марка до 2025 г. С предприетите мерки от обявяването на целта до днес Лидл България спестява над 40 тона пластмаса на годишна база. В допълнение компанията ще спести още 34 тона пластмаса на годишна база след прекратяване продажбата на пластмасови изделия за еднократна употреба, планирано за края на 2019 г.

Само преди месец компанията анонсира и друга амбициозната цел, а именно 100% рециклируемост на пластмасовите опаковки на продуктите собствена марка до 2025 г., като така се стреми да постигне още по-добри резултати в грижата за околната среда.

За Лидл България 

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 99 магазина в 48 града и близо 2700 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. 

За контакт

Милена Димитрова
milenas.dimitrova@lidl.bg
+359 879 446 551

Покажи още