Лидл България получи признанието „Работодател на публиката“

Веригата спечели общо 4 отличия от конкурса Career Show Awards

16.11.2020 | София

лого

Лидл България получи 4 отличия от работодателския конкурс Career Show Awards. Компанията спечели злато в една от най-оспорваните категории, която се реши с публичен вот – „Работодател на публиката“, сребро в категорията „Стратегия за онбординг“ и две бронзови отличия в категориите „Най-добър работодател – FMCG“ и „Стратегия за привличане на таланти“.

Компанията бе отличена сред общо 326 кандидатури от най-разнообразни сектори, които бяха оценени от авторитетно жури в състав експерти с дългогодишен опит и професионалисти от различни браншове.

Изключително сме щастливи, че публиката отличи най-високо работодателските ни практики, тъй като системно се фокусираме върху грижата за хората и тяхната удовлетвореност. Нашите програми в областта на човешките ресурси са насочени към създаване на отлична среда за работа и развитие на нашите служители. Подкрепяме активно и младите хора, които с Lidl имат реална възможност да развият потенциала си.“, коментира Катерина Шопова, директор „Човешки ресурси“ в Лидл България. 

Признанията от конкурса Career Show Awards идват в годината, в която Лидл България празнува своята 10-та годишнина на българския пазар. Започнала с около 300 служители, когато открива първите си 14 магазина през 2010 г., днес над 3 000 души са част от екипа на веригата. През всички тези години компанията инвестира устойчиво в грижата за своите служители, като предлага едни от най-високите нива на заплащане не само в бранша, но и на пазара като цяло. Осигурява и редица придобивки, които допълнително допринасят за вътрешната удовлетвореност и мотивация. Отпуск за рожден ден, финансова подкрепа при новородено, цялостна програма за здравен мениджмънт, като част от която във всички магазини, складови бази и офиси на веригата има масажни столове, са сред примерите в тази посока.

Ежегодно Лидл България инвестира изключително много в развитието и обучението на своите екипи. Сред отличителните практики е и нейната онбординг политика. С цел ефективното и плавно въвеждане в спецификата на работата, всеки новопостъпил преминава през индивидуален план на обучение, който продължава от 1 до 6 месеца. За служителите в магазините е разработена и специална онлайн система за въвеждане и обучение, наречена LEON (LEarning ONline).

Чрез поредица от младежки програми, вече 10 години компанията не спира да подкрепя и развитието на младите кадри, предоставяйки им възможност да трупат ценен практически опит и да правят първите си професионални стъпки. Още през 2012 г. Лидл България посреща първите си практиканти като част от своята лятна практикантска програма, която продължава и до днес. През 2015 г. веригата е и сред първите компании, заявили подкрепата си за дуалната форма на обучение в страната. Тази година Лидл България разработи и специална стажантска програма, отново със силен фокус върху практическата насоченост и полза за младите таланти.

За контакт


Сподели

Покажи още