Лидл България търси своите бъдещи YouTube звезди
Веригата дава възможност на 3-ма души да станат част от експертите в „Къщата на Lidl”
12.03.2020 | София
Лидл България стартира нов проект, който цели създаването на YouTube поредица, в която всяка седмица да бъдат качвани видеа от „Къщата на Lidl”, с креативни онлайн съвети. Веригата ще даде възможност на 3-ма свежари да говорят за своите хобита, да вдъхновяват околните и да им споделят за новите Lidl находки.
Компанията вече обяви своя кастинг за бъдещи YouTube звезди - експерти по мода и красота, спорт и здраве и изкуство и занаяти, които ще имат собствена видео поредица и възможността да се изявяват пред широката публика. Ентусиазмът и желанието са по-важни от опита, затова ако снимането на видеа е твое хоби, интересуваш се от мода, спорт или изкуство, отворен си към света, но досега си нямал възможност да се изявиш – ти си подходящият човек. Единственото условие за участие е да изпратиш видео, не по-дълго от минута, на което да покажеш своите удивителни умения в някоя от трите области. Можеш да се запишеш за участие на www.lidl.bg/casting от 09.03.2020 г. до 29.03.2020 г.
YouTube е една от социалните мрежи, в които хората прекарват голяма част от времето си, гледайки клипчета. На всеки се е случвало да гледа с часове онлайн съвети на специалисти, които майсторят нещо – да се почувства вдъхновен, да иска и той да го направи, но да не намира подходящите материали или не разполага с достатъчно време. Чрез видеата от „Къщата на Lidl“, експертите ще показват практични, лесни и бързи начини за изработване на различни неща и малки трикове за мода и красота.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 100 магазина в 48 града и близо 3000 служители.