Лидл България търси своята великолепна осморка за летните месеци
Стажантската програма ще се проведе в периода от 15 юли до 11 септември
24.03.2020 | София
Осем талантливи младежи търси Лидл България за новата си стажантска програма която ще стартира през месец юли. Кандидатите трябва да са завършили минимум I курс във висше учебно заведение и да изберат една от осемте проектни задачи в различни отдели в компанията. Кандидатстването става с изпращането на CV и отговор на въпроса защо кандидатът избира точно тази проектна задача.
Всички желаещи могат да кандидатстват до 30 април по съответната обява в секцията „Ученици и студенти“ на обновения кариерен сайт на Lidl https://jobs.lidl.bg/
„Нашата нова стажантска програма е структурирана да отговори на потребностите на младите хора, които искат бързо да виждат резултати от работата си и да учат чрез практиката. Всеки стажант ще работи по конкретна проектна задача в съответния отдел в компанията. Затова дизайнът на стажантската ни програма е насочен към изграждане на умения за управление и изпълнение на проекти, а в края на програмата всеки ще има възможност да представи резултатите от работата си и да получи признание за нея. Вярваме, че предложението ни към младите хора е иновативно, различно и в същото време достатъчно сериозно, за да предпочетат нашата компания за летен стаж. Вече стартирахме подготовката на бъдещите ментори и преки ръководители, за да гарантираме, че стажът ще има добавена стойност и за двете страни“, каза Катерина Шопова, Директор „Човешки ресурси“ в компанията.
Одобрените кандидати ще имат възможност да добият професионален опит в международна компания, отличена като ТОП работодател от престижния Top Employer Institute. Стажът продължава два месеца – от 15 юли до 11 септември. 800 лева е брутното месечно възнаграждение, към което компанията добавя и 120 лв. ваучери за храна за периода на програмата.
Програмата е част от усилията на Лидл България да подкрепя младите хора в тяхното кариерно развитие, като им дава възможност да трупат ценен практически опит.
Едновременно с това, тя отразява и отговорността на компанията като работодател, която още повече се проявява в ситуации като настоящото извънредно положение и обстановката с коронавируса. С цел превенция и осигуряване на безопасност за своите служители и клиенти, компанията въведе редица мерки. Сред тях са работа от разстояние за служителите в централа, допълнително възнаграждение за служителите в магазините и склада, актуализирано работно време на всички обекти, за да се олекоти натоварването и да се осигури възможност за провеждане на засилена дезинфекция, организация на доставки и зареждане на магазините. Във всички търговски обекти са въведени засилени хигиенни мерки – ежедневно се дезинфекцират всички помещения в магазините, пазарските колички, касовите ленти и шкафчетата за клиенти. Осигурена е дезинфекция и за клиентите и дръжките на количките при влизане в магазина. Всички служители са оборудвани с ръкавици и защитни маски. Започна монтирането и на PVC прегради на всички каси за допълнителна изолация и защита както за служителите, така и за клиентите, което ще приключи до края на седмицата. Следвайки разпоредбите на Националния оперативен щаб в магазините е въведен пропускателен режим от максимум 30 души, както и времеви слот за пазаруване на хора над 60 години. Не на последно място, взети са и допълнителни мерки, с които се насърчават и улесняват клиентите да стоят на безопасно отстояние един от друг.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.