Lidl стана официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League

03.09.2024 10:00:00 | София

logo

Lidl стана официален партньор на UEFA Europa League и UEFA Conference League за три сезона в периода 2024-2027 г.

Спортът е важна част от дългосрочния ангажимент на компанията към пълноценното и балансирано хранене. Чрез партньорството си с UEFA смарт дискаунтърът има възможността да насърчи възможно най-много потребители да водят активен начин на живот.

„В Lidl подкрепяме здравословния начин на живот във всичко, което правим. Осъзнаваме колко важно е образованието, но и достъпът  до свежа и качествена храна на разумна цена. Преразгледахме маркетинговия си подход към децата, така че да им помагаме да разбират и оценяват здравословния начин на живот от ранна възраст. Чрез силата на спорта, а в този случай на футбола, целим да вдъхновяваме за физическа активност и да провокираме желанието и стремежа за здравословен начин на живот“, каза Дженифър Кордс, старши вицепрезидент „Корпоративни отношения и политики“ в Lidl International.

Lidl ще продължи да вдъхновява настоящите и бъдещите фенове на футбола под мотото "We’re on your team" като официален партньор за пресни плодове и зеленчуци на UEFA Europa League и UEFA Conference League. Компанията ще подкрепя феновете на всяка стъпка от тяхното изживяване и ще бъде до тях, като им осигурява качествена и свежа храна на достъпни цени, както и като ги прави съпричастни към най-големите футболни турнири в Европа чрез различни инициативи.

Lidl Kids Team навсякъде из Европа

Чрез новото партньорство Lidl ще пренесе своя уникален Lidl Kids Team във всичките 30 европейски държави, в които присъства и ще даде възможност на 12 364 деца на възраст от шест до десет години да станат официални талисмани на отборите участници в UEFA Europa League и UEFA Conference League. Чрез предоставянето на изживявания, като шанса да бъдеш част от отбора на Lidl Kids Team, ритейлърът вдъхновява деца от цяла Европа към спорт и повече активност. Активният начин на живот и осъзнатите хранителни навици, възприети в ранна детска възраст, намаляват риска от здравословни проблеми, в зряла възраст.

Lidl стана най-видимият бранд на UEFA EURO 2024

След успешното си партньорство с UEFA EURO 2024 Lidl се утвърди като най-видимия бранд партньор на турнира, според проучване на YouGov сред зрителите на първенството. Ритейлърът ангажира над 16 милиона потребители чрез приложението Lidl Plus и раздаде свежи плодове на футболните фенове, като за тази цел бяха използвани 91 тона продукти.

За контакт


Сподели

Покажи още