15 нови фермерски пазара на Lidl предстоят в София и по Черноморието

Ритейлърът отбелязва 15 години в България с разширено издание на утвърдената инициатива в подкрепа на малките български производители

17.04.2025 | София

logo

Лидл България дава старт на тазгодишното издание на своята традиционна инициатива – фермерските пазари, с които продължава да подкрепя малките местни производители и да осигурява достъп на клиентите до повече и по-разнообразни качествени български продукти. В рамките на тази година веригата ще организира 15 фермерски пазара – символично число по повод 15-годишнината на Lidl в България.

Десет фермерски пазара ще се проведат в столицата, включително на три нови локации от вече познатите и чакани, а още шест издания са планирани по Черноморието. Първото събитие ще се състои в София в края на месец април, като всяко следващо обещава още по-богат избор от фермерски и занаятчийски продукти с доказан произход и автентичен вкус.

За да направи участието във фермерските пазари още по-достъпно за нови производители, Lidl въвежда QR код за записване. Той ще бъде поставен на видни места пред и в магазините. QR кодът води към онлайн форма, чрез която заинтересованите фермери могат лесно да заявят желание за участие.

През миналата година инициативата в подкрепа на родното производство отбеляза сериозен ръст. 211 български фермери взеха участие, което е увеличение с близо 30% спрямо предходната година. Производители от 119 населени места представиха своята продукция, а 51 от тях се включиха за първи път.

През 2024 г. фермерските пазари на Lidl се радваха на изключителен интерес – всяко издание бе посетено от над 3000 души. Тази година отбелязваме 15-годишнината на Lidl в България и разширяваме обхвата като добавяме нови локации. Целта ни е да стигнем до още повече потребители и да им подарим любими моменти с достъп до качествени български продукти на малките родни производители“, разказва Пламен Колев, старши експерт „Акции“ в Лидл България.

Фермерските пазари са част от дългосрочната стратегия на Lidl в подкрепа на българските производители. Участието в тях е напълно безплатно – веригата предоставя своите паркинги и поема всички дейности и разходи по организацията и комуникацията. От старта на инициативата през 2020 г. насам, тя се е утвърдила като важна платформа за представяне на местни продукти с автентичен вкус и високо качество.

За контакт


Сподели

Покажи още