Lidl с нови предложения за активен начин на живот
20.05.2025 | София
Богат избор от продукти за спорт и активен начин на живот с марката Crivit могат да открият клиентите на Lidl във всички 137 магазина на веригата в България. Разнообразието от спортни артикули на собствената марка на смарт ритейлъра сега е още по-голямо и включва облекло и оборудване за активности като фитнес, водни спортове, колоездене, туризъм, къмпингуване, дейности на открито и много други.
На глобално ниво Lidl обяви старта на първата международна кампания под мотото „FIND YOUR MOVE“ за собствената марка CRIVIT. Кампанията пренася посланието за радостта от движението като позволява на потребителите да преоткрият нови възможности за динамичен начин на живот.
Физическата активност все по-често остава на заден план в ежедневието и много хора прекарват времето си на бюрото или в търсене на развлечения със смартфон в ръка. CRIVIT вдъхновява хората да преоткрият движението като източник на радост и енергия. Независимо дали е начинаещ или активен спортист, CRIVIT помага на всеки да направи спортуването неразделна част от ежедневието си – защото то е толкова индивидуално и различно, колкото е и всеки човек, и е предпоставка към това да се чувстваш добре.
„CRIVIT се развива като самостоятелна марка, която прави спортуването достъпно за всички – с най-доброто съотношение между цена и качество и ясен фокус върху хората. В Lidl преследваме дългосрочната визия да утвърдим CRIVIT като най-силната марка за спорт и активен начин на живот в Европа“, казва Мартин Алес, ръководител „Марка“ в Lidl International.
„Лидл България се гордее, че е част от историята на успеха на CRIVIT. Вярваме в силата на тази марка и в нейния потенциал да вдъхновява хората да водят по-активен начин на живот – на най-добра цена“, добавя Елина Христова-Петкова, ръководител „Нехранителни стоки“ в Лидл България.
Всички актуални предложения за активен начин на живот на марката Crivit могат да бъдат разгледани в седмичната брошура и в приложението Lidl Plus.