Lidl стартира в 31 държави международна бранд кампания „Lidl. Заслужава си“
23.09.2025 | София
Lidl стартира едновременно в 31 европейски държави
първата си международна бранд кампания със слоган „Lidl. Заслужава си“. Тази
кампания не носи само рекламно послание – тя е обещание и емоционален мост към
клиентите на търговската верига.
Обещание към хората
„Lidl. Заслужава си“ е обещание към милионите хора, които се доверяват на
компанията всеки ден. Lidl вярва, че всеки трябва да има достъп до висококачествени
продукти с устойчив произход на разумна цена. Този принцип на достъпност е
залегнал не само в основата на бранд кампанията, но и в множество други аспекти – в
разнообразието от висококачествени продукти от собствените марки, в био продукти и
растителни алтернативи. Посланието „Lidl. Заслужава си“ присъства в свежестта на
продуктите, която Lidl ежедневно гарантира за клиентите си, в сигурните доставки за
семейства и общности, както и в добавената стойност, която създава на празници и
специални поводи.
Повече от добра цена: добавена стойност за обществото
Обещанието на Lidl достига много отвъд гаранцията за най-добро съотношение
качество-цена. То е водещият принцип за всички действия на веригата. „Lidl.
Заслужава си“ означава да се разпознава истинската стойност в живота и да се
оценява какво е важно за хората: безопасност, надеждност и осъществяването на
мечтите им.
Отговорността на Lidl и обещанието за бъдещето
„Lidl. Заслужава си“ е обещание:
към клиентите – Lidl е ангажиран с осигуряването на достъпно качество всеки
ден и като отговорен партньор подкрепя осъществяването на мечтите в
дългосрочен план;
към служителите – Lidl инвестира в тяхното професионално бъдеще и в
осъществяването на техните мечти в дългосрочен план;
към околната среда – Lidl пази природата и намалява екологичния си
отпечатък, доколкото е възможно;
към партньорите – Lidl изгражда дългосрочни партньорства, основани на
доверие, за да растат заедно и да подсигурят устойчива верига на доставки.
По този начин Lidl създава реална стойност за своите клиенти, служители и бизнес
партньори, и поставя основите на силен, ориентиран към бъдещето бранд с изпълнимо
обещание – за днешния и утрешния ден.
Обещанието „Lidl. Заслужава си“ е подкрепено от конкретни действия като:
сътрудничество с близо 300 български производители, подкрепа за местните общности
с инициативи като “Ти и Lidl” и амбициозни ангажименти за устойчиво развитие като
например постигане до 2050 г. на Net Zero емисии и затваряне на жизнения цикъл на
материалите във веригата за създаване на стойност.
„С тази интегрирана кампания, ние достигаме до хората там, където се намират – с
емоция и с ясни послания за това какво наистина си заслужава в Lidl,” споделя Нели
Месерджиева, директор „Маркетинг и връзка с клиенти“, Лидл България.