Милена Драгийска с отличие „CEO на 2025” от Forbes Business Awards

Наградата е високо признание от бизнес общността за умелото ръководство, с което тя извежда Лидл България до пазарен лидер в сектора у нас

17.04.2025 | София

лого

Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България, бе отличена като „CEO на 2025“ на престижните награди за високи постижения в бизнеса и предприемачеството Forbes Business Awards. Тя заслужи отличието в съревнование с водещи ръководители на компании от различни сфери, а номинациите бяха независимо оценявани от 100 доказани бизнес лидери у нас.

„Изключително се вълнувам от това признание и го посвещавам на прекрасния екип на Lidl в магазини, складове и администрация, които със своя неуморен труд и професионализъм задават високите стандарти на работа, благодарение на които след 14 години на пазара достигнахме лидерското място в ритейла и се утвърдихме като значим икономически и социален фактор в страната. Сърдечно благодаря на всички тях, че не се огъват пред нито едно предизвикателство и продължават ежедневно да бъдат движещата сила зад посветената работа за нашите клиенти и партньори, основана на иновативни подходи, ефективни процеси и стабилни ценности като доверие, уважение, земност. Ще продължим с отговорност напред!“, сподели Милена Драгийска след церемонията.

Милена Драгийска е начело на търговската верига от самото начало, като подготвя навлизането на Lidl на българския пазар през 2010 г. Под умелото ѝ ръководство компанията продължава с експанзията си и само за няколко години достига до второто място в сектора. През 2022 г. Лидл България за първи път се изкачва до лидерската позиция в София, и само две години по-късно, през 2024 г. Lidl достига до челното място по пазарен дял в ритейл сектора. Днес магазините на веригата вече са 137 в 58 града, а служителите – над 4000. Компанията развива успешни партньорства с близо 300 български производители, чиито продукти се реализират успешно както у нас, така и в търговската мрежа на Lidl в цяла Европа.

За 15 години на пазара Lidl се утвърждава като бизнес с висока добавена стойност, с отговорност към клиентите, служителите, бизнес партньорите, природата и обществото. За пазарния успех на компанията допринася нейния бизнес модел на смарт дискаунтър, който предлага високо качество, изгодни цени, бързо, лесно и удобно пазаруване. Осен високото качество на продуктите, в основата на успеха на Lidl са новаторството и системният подход, които през годините водят компанията напред. Благодарение на силен ценностен модел, Lidl работи с професионализъм, честност и откритост, които задават нови нива на етичност и я превръщат в  добър пример в корпоративния свят.

За контакт


Сподели

Покажи още