Лидл България с две първи награди от конкурса на b2b Media
11.07.2019 | София
11 юли 2019 г., гр. София. Лидл България получи две сериозни отличия в петото издание на Годишните награди на B2B Media. Инициатива „Ти и Лидл за по-добър живот“ взе първо място в категория „Социално-отговорна кампания на годината“, а проектът „Lidl Неделя в Музейко“ бе отличен с първа награда в категория „Социален проект“.
„Тези награди са поредното признание за две от нашите ключови инициативи – израз на социално отговорната ни политика. Те ни мотивират не само да продължим още по-усилено да работим в тази посока, но и да търсим все по-иновативни похвати, с които да постигаме по-значими и устойчиви резултати. Отговорността и устойчивото развитие са в основата на бизнес модела на Lidl и затова вярваме, че като един от лидерите на пазара, ние трябва също така да сме и пример по отношение на социално отговорните практики“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.
Чрез инициативата „Ти и Лидл за по-добър живот“ компанията подкрепя социално значими проекти на граждански организации в цялата страна и има за цел да помага на хората в различните региони в страната да водят по-качествен и пълноценен на живот, като финансира проекти в следните 4 области: образование, околна среда, култура и историческо наследство и активен начин на живот. До момента са реализирани две издания на инициативата, в резултат на които 51 проекта в 27 населени места в цялата страната получиха общо финансиране от над 390 000 лв. В момента тече подбора на проекти, които ще бъдат финансирани в третото издание на инициативата.
„Lidl Неделя в Музейко“ е съвместна инициатива на Лидл България и детски научен център Музейко, благодарение на която всяка втора неделя от месеца деца и родители посещаваха центъра на символичната цена от 2 лева. Така „Lidl Неделя в Музейко“ даде възможност необятният свят на науката да бъде още по-достъпен за малки и големи. Съвместната инициатива е част от програмата Lidl за твоето дете, която включва серия от активности в три основни области: здравословно и балансирано хранене, активен начин на живот и образование и развитие на талантите. Именно в тези три посоки са разработени и поредица от събития, които по интересен начин да запознаят децата с ползите от балансираното хранене, активния начин на живот и да развият техния креативен потенциал. След 2 години активна дейност в детския научен център Музейко, инициативата предстои да тръгне на обиколка из България, за да направи още по-достъпни знанията за децата из цялата страна.
Конкурсът на B2B Media се провежда за пета поредна година и цели да отличи най-иновативните компании, най-креативните пространства, както и социално-отговорните кампании, използващи иновативното мислене за постигане на значими резултати.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 30 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 98 магазина в 48 града и близо 2700 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки.