Български производител с 40% ръст в мрежата на Lidl за последните три месеца
В седмицата на Великден Lidl предлага 25% отстъпка на избрани продукти „Родна стряха“
13.04.2020 | София
Специално за предстоящите празниците Лидл България стартира акция с 25% отстъпка на избрани продукти „Родна стряха“. Сред тях са традиционни артикули като суровосушени колбаси, биволско кисело мляко, сирене от краве и биволско мляко и др.
„Родна стряха“ е продуктова линия с висококачествени продукти на български производители, която включва 82 продукта на 32 български производители.
Един от доставчиците на млечни продукти за линията „Родна стряха“, чиито продукти са част и от актуалната промоция, е българският производител „Млечни продукти“ ООД. Освен продукти „Родна стряха”, компанията произвежда артикули и за собствената марка на Lidl Pilos. Само за първите 3 месеца на 2020 г. „Млечни продукти“ ООД е реализирала близо 40% ръст на оборота, спрямо същия период на миналата.
„Благодарение на нашето успешно партньорство успяваме да правим нови инвестиции в производството и да поддържаме изключително високо ниво на качество на всички наши продукти“, споделя Боряна Златанова, заместник-управител, Млечни продукти ООД. Тя допълва още, че благодарение на Lidl достигат и до чужди пазари. Сред добрите примери са продуктите на база биволско мляко – сирене, кашкавал и кисело мляко, които се радват на голям успех и постоянно участват в тематичните седмици на Lidl в държави като Германия, Гърция, Румъния, Унгария и други.
Част от продуктова линия „Родна стряха“ е и селекцията „От собствената ферма“ в млечния и месния асортимент, произведени със суровини на самия производител. Това насърчава производството на висококачествени местни суровини, а възможността за по-добър контрол на целия процес – от суровините до готовия продукт – е предпоставка за още по-високо качество.
Благодарение на успешното си партньорство с българските производители Лидл България успява да предложи на своите потребители богат избор от качествени български продукти с оптимално съотношение качество-цена. При влизането си на българския пазар през 2010 г. Лидл България работи с 85 български доставчика, с част които продължава партньорството си и до днес. Към момента българските партньори на веригата са над 200 и преобладават в основните продуктови групи: хляб, прясно месо и колбаси, млечни продукти, плодове и зеленчуци.