Lidl с платформа за #Вкъществуване у дома
Компанията стартира онлайн платформа, която обединява полезни, интересни и забавни идеи за доброто #Вкъществуване
07.04.2020 | София
Лидл България представя новата онлайн платформа #Вкъществуване, чрез която цели да бъде в полза на своите потребители, като им предоставя разнообразно съдържание от теми и съвети за дните, прекарани вкъщи в условия на извънредно положение.
Платформата включва секции, посветени на дома и градината, семейството, спорта и красотата, кулинарното вдъхновение, арт и крафт проектите, като цели да превърне дългото стоене у дома в по-приятно и ползотворно занимание.
Всяка седмица любими шеф-готвачи, инфлуенсъри и гост автори ще представят полезни съвети и трикове в различните категории, а от компанията обещават интригуващо съдържание и предизвикателства и в социалните си канали. Как да създадете уютен офис вкъщи? Как да си направите домашна мака за лице? Как да #вкъществувате с любимите хора между четири стени? – на тези и още много въпроси отговаря вкъществуващият екип на Lidl ето тук: https://www.lidl.bg/polezno-info/vkashtestvuvane
Следете и онлайн съдържанието на страницата на Lidl в YouTube, където вече може да видите първото видео на Жасмина Гевезиева, която дава бързи и лесни съвети за хранене по време на изолация: https://www.youtube.com/watch?v=17BB5nw3vRg
Не на последно място, не пропускайте и новаторските идеи за предстоящия Великден – от боядисване на яйца до рецепти за вкусно агнешко и декорация на трапезата.
Следвайте съветите за едно по-хубаво #Вкъществуване, за да кажем заедно #ВкъщиСмеДобре.
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 101 магазина в 48 града и близо 3000 служители.