Лидл България е първата търговска верига със сертификат “Компания - приятел на детето”
Сертификатът на Национална мрежа за децата се връчва като признание за ангажира-ност и политики на компанията в подкрепа на благосъстоянието на децата
01.06.2021 | София
Лидл България получи сертификата „Компания – приятел на детето“ на Национална мрежа за децата за своята ангажираност и грижа към децата – от продуктите, които предлага, до инициативите и работодателските практики, насочени в подкрепа на родителството, които следва. Lidl е първата търговска верига у нас с такъв сертификат и е сред първите три компании, носители на сертификата.
Инициативата на Национална мрежа за децата има за цел да издигне на ново ниво корпоративната култура, като постави въпроса за социалната отговорност на бизнеса към децата. Сертификатът е признание за компании, които развиват подкрепящи политики в полза на децата и създават благоприятна условия и подкрепа за своите служители с деца и техните семейства.
“От стъпването си на пазара в България Lidl не спира да инвестира в каузи и политики, които допринасят за по-добрия и пълноценен живот. Наш основен фокус винаги е бил подкрепата на семействата в грижата им за децата – и чрез продуктите, които предлагаме, и чрез инициативите, които развиваме и подкрепяме – от такива, насочени към балансирано хранене, до инициативи в посока образование и развитие на талантите”, каза Милена Драгийска, изпълнителен директор на Лидл България.
Сред инициативите на компанията в подкрепа на младите семейства и техните деца, както и за развитието на местните общности в различните региони са „Lidl неделя в Музейко“, която направи необятния свят на науката още по-достъпен за малки и големи, като и инициативата за здравословно и балансирано хранене „Умници гладници“, насочена към децата от 1-ви до 4-ти клас. През 2019 г. УНИЦЕФ и Лидл България обединиха усилия в подкрепа на ранното детско развитие, а компанията дари 150 000 лв., събрани в резултат от продажбите на продукти Lupilu – продуктовата линия на Lidl за бебета и малки деца. „Ти и Lidl за по-добър живот“ е друга инициатива на компанията, с която подкрепя децата. За трите издания на програмата са финансирани 73 социално значими проекта на граждански организации в цялата страна, много от които са насочени именно към децата.