Lidl Plus дава старт на лятото и грил сезона в Lidl

От 17 май до 11 юли потребителите на мобилното приложение могат да участват в томбола за 1 от 400 ваучера за пазаруване по 400 лева

18.05.2021 | София

logo

От 17 май Lidl дава старт на лятото с нова кампания за ваучери и кани всички любители на грила да се включат във вкусното приключение. В периода на кампанията за всеки 10 лв. от покупката на прясно месо марка „Грил майстор“, прясна риба или рибни продукти в 1 касов бон клиентите на Lidl могат да се включат в томбола за 1 от 400 ваучера за пазаруване по 400 лв. Единственото условие е те да маркират своя Lidl Plus на касата и да активират участието си в приложението. Колкото повече грил продукти, толкова повече участия, и разбира се по-голям шанс да спечелят ваучер за пазаруване на стойност 400 лв.

Грил продуктите на Lidl се отличават с богато разнообразие от качествено месо на достъпни цени, което може да задоволи и най-взискателния вкус. Веригата залага на добре познатите на клиентите вкусове, като допълва портфолиото си от собствени марки с още 12 нови предложения. От тази година към трапезата всеки любител на грила може да добави мини кюфтенца на шиш, гурманска плескавица с бекон, кълцано месо в буле, наденички мергез от агнешко и още много неустоими предложния. Грил серията се състои от над 40 продукта, като всички те притежават гаранция за качество от института SGS. Прясното месо в Lidl е единственото в България сертифицирано за свежест, качество и чистота от SGS.

Компанията подкрепя родната грил традиция, като разкрива още повече възможност за цените моменти, прекарани със семейството и приятелите. Защото лятото започва с грил в Lidl Plus.

Пълните условия на играта и списък с всички продукти, участващи в кампанията може да разгледате на www.lidlplus.bg/grill.

За контакт


Сподели

Покажи още