Стажанти в Lidl представиха идеи как да се работи по-ефективно и по-бързо
Всеки един от стажантите иска да продължи развитието си в компанията
23.09.2022 | Sofia
Стажантите в Lidl представиха седем различни проекта, с които работата може да бъде по-ефективна. Те защитиха своите идеи пред мениджмънта на веригата, с което поставиха успешен финал на тазгодишното издание на стажантската програма.
„Стажът в Lidl помага изключително много за професионалното и личностно развитие. Дава ти възможност да работиш по реален проект, като междувременно опознаваш процесите в голяма международна компания, срещаш доказани професионалисти, от които учиш и които непрекъснато те насърчават и подкрепят“, споделят стажантите. Всички те са единодушни, че компанията изцяло е отговорила на очакванията им. Наученото в Lidl и положителната им обратна връзка са и причината, поради която всеки един от тях иска да продължи развитието си в Lidl.
Всички те показаха, че са готови за тази крачка, както и че имат конкретни идеи как да се постигнат още по-ефективни и оптимизирани процеси. Мартин Стоянов, който за втори път избира Lidl за своя стаж, представи идея, с която служителите в магазините могат да спестяват 16 минути седмично. Друг стажант – Десислава Димитрова, показа как може да се подобри клиентското изживяване още повече и как клиентите могат да оценяват своето пазаруване.
Нишо Танев, студент от Нидерландия, насочи вниманието към логистичния център на веригата в с. Равно поле, София, като разработи три различни варианта, по които може да се премести стоката от основната част на складовата база в нейното новоизградено разширение. В света на правото се потопи Серафима Митева, студент по право и бивш национален състезател по лека атлетика, като представи как може да се оптимизира дейността в правния отдел на веригата.
В HR областта работиха трима от стажантите. Ася Зарева влезе в ролята на посланик на работодателската марка, като отразяваше програмата в социалните медии, а постовете ѝ постигнаха над 130 000 импресии. Радослав Боев направи вътрешно проучване сред служителите, свързано с фирмената култура, като проведе лични интервюта и онлайн анкети с над 100 респонденти. Памела Герговска показа как трябва да изглежда една писмена оферта за работа, за да бъде тя високо оценена от кандидатите.
Тази година стажантската програма на Lidl се проведе за трети пореден път. В рамките на 2 месеца стажантите работиха по конкретен бизнес проект, който трябваше да разработят и защитят. Преди това преминаха през различни обучения, опознаха процесите в компанията и добиха ценен професионален опит и знания, които могат да ползват и занапред в бъдещото си развитие.