Близо 40 безглутенови и веган предложения в Lidl тази седмица

Продуктите със собствена марка Vemondo са част от ангажимента на компанията в подкрепа на рационалното хранене

24.07.2023 10:00:00 | София

лого

Близо 40 висококачествени продукта без лактоза, без глутен, както и веган, ще бъдат достъпни на клиентите на Lidl тази седмица във всички 119 магазина на веригата в цялата страна. Повечето продукти са на собствената марка Vemondo и са част от ангажимента на компанията в подкрепа на рационалното хранене.

В отговор на нарастващото търсене от страна на потребителите на продукти, подходящи за специфични режими на хранене, Lidl продължава да допълва постоянния си асортимент с акции, посветени на хората с отношение към здравословния начин на живот. Тази седмица от акционните продукти в магазините на Lidl ще се предлагат нахут за 1,99 лв., хумус за 2,49 лв., замразени пилешки хапки и рибни пръчици без глутен за 5,99 лв., кокосов йогурт за 3,19 лв., фусили от леща или нахут за 3,49 лв., зеленчукови тортиля питки за 3,99 лв., замразени фалафели, веган сладкиши и веган пица Маргарита с пълнозърнесто тесто на цена от 4,99 лв. За любителите на сладкото - готов микс за приготвяне на десерт за 5,49 лв. А за прохлада в летните горещини - веган сладолед от 520 мл. за 6,99 лв.

Постоянният асортимент на веригата включва продукти с марката Vemondo - веган специалитети, веган готови ястия, растителен бургер, кокосов йогурт, соев йогурт, веган плодов йогурт, вегетариански крем за мазане, тофу, био овесена сметана за готвене, подсладена био соева напитка, био овесена напитка 10%, био лешникова напитка, био напитка с кокос и ориз, зеленчуков пастет, веган шоколад Crunchy Nut, а с марката Free from - безглутеново брашно.

Разширяването на асортимента от продукти на растителна основа е в продължение на предприетите от компанията мерки в подкрепа на рационалното хранене. Съобразявайки последните глобални научни изследвания на водещи експерти в областта, смарт дискаунтърът се ангажира да увеличи растителния и пълнозърнестия си асортимент. Целта на компанията е да предложи на клиентите си оптимална гама от продукти за по-осъзнат и устойчив начин на живот в рамките на изключително кратък срок – до 2025 г.

Всички продуктите може да разгледате в онлайн брошурата на Lidl тук.

За контакт


Сподели

Покажи още