Lidl e веригата с най-добро качество на собствените марки, сочат българските потребители

Lidl е рекордьор с най-много медали за качество – общо 57, в проучванията на международната асоциация за сертифициране ICERTIAS за 2022 година

14.02.2023 | София

лого

Българските потребители са категорични, че Lidl е веригата в страната, която предлага най-добро качество на собствените марки. Това показват пет проучвания QUDAL – Quality meDAL, проведени от международната асоциация за сертифициране ICERTIAS през 2022 година сред различни възрастови групи.

Lidl е абсолютен рекордьор с общо 57 медала за качество в различни категории, като един от тях е именно за „Най-високо качество на продуктите собствена марка“. Към него се добавят и още 56 медала за качество в различни продуктови категории. Сред тях са едни от най-важните за българина – свежите плодове и зеленчуци, хлебните изделия, прясното месо и сухите колбаси, прясното и кисело мляко. Собствените марки на веригата са категоричният избор на българските потребители и когато говорим за шоколад, сладолед, бира и почистващи препарати за дома.

Водещата ни позиция в тези независими проучвания е един от най-важните показатели за отличното качество на нашите продукти, защото се базира на реалната оценка на клиентите. В България Lidl е веригата с най-богат асортимент от продукти собствена марка – над 1550 продукта. Щастливи сме, че и според българските потребители те са с най-добро качество на пазара“, коментира Драгомир Илиев, ръководител „Стоково снабдяване и маркетинг“ в Лидл България.

Всяко едно от петте проучвания, в които Lidl е отличен, е в различна категория и е проведено сред 1200 българи в различни възрастови групи. Проучванията са реализирани чрез онлайн въпросници с отворени въпроси, като респондентите сами посочват предпочитаните от тях марки или предпочитан магазин, в който пазаруват продукти собствена марка. Lidl печели рекордните 57 отличия сред различни възрастови групи и в различни категории. Сред тях са и най-активните и претенциозни потребители в страната – поколението Z (18-24 г.) и милениалите (25-41 г.). 

Широкото разнообразие от собствени марки на Lidl покрива всички продуктови групи. Сред тях са Pikok, Dulano и Baroni за колбаси, млечни продукти Milbona и Pilos, както и традиционни български вкусове от „Родна стряха“. При нехранителните продукти особено предпочитани от потребителите са качественият текстил за цялото семейство под марките Lupilu, Esmara, Livergy, Pepperts, инструменти за домашния майстор Parkside, почистващи препарати за дома W5, козметика Cien и др.

За контакт


Сподели

Покажи още