Lidl казва “Благодаря” на любителите на свежи цветя с томбола в Lidl Plus
120 букета “Елеганс” могат да спечелят клиентите на веригата от 27 март до 2 април
27.03.2023 | София
Любителите на цветя имат възможност да внесат пролетта у дома с близо 20 различни вида свежи цветя или растения в саксия на достъпни цени от Lidl, като между 27 март и 2 април имат шанса и да участват в специалната цветна томбола. С нея веригата казва “Благодаря” на всички свои клиенти, които целогодишно избират достъпните цветя, подбрани специално за всички посетители на 116-те магазина в цялата страна.
Механиката за участие в томболата на най-голямата верига за хранителни стоки в Европа е много лесна. Всеки, закупил цвете в саксия или друг вид цвете в периода 27 март – 02 април, има шанс да спечели един от 120 специално подбрани и аранжирани букети “Елеганс”, с които да дадат старт на пролетното настроение. Достатъчно е клиентите да сканират на касата приложението Lidl Plus, след което да потвърдят, отново в него, своето участие в томболата. Печелившите ще бъдат избрани на 3 април, а всички спечелили ще бъдат обявени в мобилното приложение. Пълните условия за играта може да намерите тук.
Политиката на Lidl за осигуряване на подбран асортимент от растения в саксия и свежи сезонни букети и цветя е част от цялостната стратегия на веригата да даде достъп на потребителите до онова, от което се нуждаят, близо до тях и на оптимални цени. Сред предложенията в специалната седмица с томбола за един от 120 пролетни букети “Елеганс“ са букети от рози или лалета, както и мушкато, фикус, хризантеми, орхидеи и много други растения в саксии, подходящи за сезона. На цветните рафтове в магазините ще има и луковици за засаждане, точно навреме за пролетното освежаване на дома и градината.
Освен с атрактивната томбола в края март, Lidl Plus носи още много предимства и дава реална възможност на домакинствата да пестят минимум 10 лв. всяка седмица с купоните в него, да се възползват от различни рецепти, идеи и съвети за трапезата, специални намаления за продукти и услуги извън магазините на веригата, както и да следят хронологията на всяко пазаруване в дигиталните касови бележки - още един начин за оптимално проследяване на месечния бюджет.