„Можеш го!“ : PARKSIDE стартира кампания с Арнолд Шварценегер

25.08.2023 | София

лого

Арнолд Шварценегер е новото лице на PARKSIDE. „Можеш го!" възкликва той в телевизионната реклама и социалните медии, докато мотивира зрителите и споделя своите тайни за успех в рекламата на PARKSIDE. В ТВ спота, който стартира на 28 август, всеки може да съпреживее отново легендарни моменти от кариерата му, разиграни в света на PARKSIDE. Арнолд Шварценегер въплъщава PARKSIDE. Със своето участие в тази кампания, придружено с щипка хумор и самоирония, той вдъхновява хората да вземат нещата в свои ръце и ги придружава по пътя им към успеха. 

Благодарение на постоянното развитие в продължение на много години, с PARKSIDE беше създадена марка, която вече успя да вдъхнови много клиенти с високо качество, несравнимо съотношение качество-цена, впечатляващ асортимент и атрактивен дизайн. В Арнолд Шварценегер брандът открива човек, който въплъщава всички ценности на марката. Той е несравним професионалист, автентичен, мотивиран и земен и ето защо с гордост е приветстван в екипа на PARKSIDE.

„Можеш го“ - това олицетворява PARKSIDE. Марката е насочена към всички, които ремонтират, строят и поддържат своята градина, като сами запретват ръкави. Асортиментът от инструменти, градинско оборудване и аксесоари ще се предлага в Lidl и Kaufland.

Инструментите не са чужди за Арнолд Шварценегер. Преди това актьорът е работил като зидар и е творец. Това е още една причина, поради която сътрудничеството обединява основната цел, както самият Арнолд подчертава – „Можеш го“ – това е точно моята мисъл – трябва да вярваш себе си и ето защо аз съм PARKSIDER.”

За контакт


Сподели

Покажи още